Pri Start Smart English se osredotočamo na to, da postane učenje angleščine zabavno, privlačno in praktično. Z mešanjem igre, komunikacije in praktičnega učenja zagotavljamo, da vsak učenec razvije jezikovne spretnosti, ki bodo trajale vse življenje.

Zakaj naša metoda deluje:

S kombiniranjem teh časovno preizkušenih pristopov ustvarimo razredno okolje, ki je:

  • Interaktivno: učenci sodelujejo z jezikom skozi pogovor, igro in dejavnosti v resničnem svetu.
  • Praktično: Učenje ni samo sedenje za mizo; gre za gibanje, ustvarjanje in doživljanje.
  • Naravno: Jezik se uči v okolju z nizkim stresom, ki posnema naraven način, kako otroci usvajajo svoj prvi jezik.
  • Samo angleščina: številne šole trdijo, da poučujejo samo v angleščini, vendar pri pouku še vedno uporabljajo slovenščino. Pri Start Smart English vemo, da se pravi napredek zgodi, ko učenci razmišljajo in komunicirajo samo v angleščini. Zato so naši tečaji 100 % poglobljeni – brez slovenščine, brez bližnjic!

O Start Smart English

Navdih za moje tečaje ESL se je začel v mojih zgodnjih letih izobraževanja. Pred tridesetimi leti sem med študijem na šoli Reynold Street v Cleethorpesu v Angliji bil priča moči učenja, ki temelji na igri. Pri tem pristopu se otroci vključijo v igrive dejavnosti in nato s pisanjem razmišljajo o svojih učnih rezultatih. Ta metoda je močno vplivala na mojo filozofijo poučevanja in ta načela sem nosil s seboj vso svojo kariero.

Drug pomemben vidik mojega šolanja v angleščini, ki je oblikoval moje poučevanje, je “tihi kotiček” – prostor, kjer lahko učenci uživajo v zgodbah ali sodelujejo v dinamičnih učnih urah, ki temeljijo na dramah. Ti cenjeni spomini na interaktivno, domiselno učenje še naprej navdihujejo lekcije, ki jih ustvarjam danes.

Moja pot poučevanja ESL se je začela pred 10 leti v Postojni v Sloveniji, ko me je lokalna mati obrnila, naj njeni hčerki pomagam pri angleščini. Kar se je začelo z enim študentom, je hitro preraslo v več. V želji, da bi zagotovil najboljšo učno izkušnjo, sem se poglobil v učna gradiva ESL in dokončal spletne tečaje ESL, s čimer sem pridobil svoje strokovno znanje, ko sem poučeval od doma. Z leti sem razvil edinstven stil poučevanja, ki se osredotoča na privlačne, praktične in prilagojene lekcije, prilagojene potrebam vsakega učenca.

Na začetku nisem znala govoriti slovensko, kar je pomenilo, da sem morala najti kreativne načine za komunikacijo s svojimi učenci. Pri poučevanju sem se zanašal na dejanja, kretnje in vizualne pripomočke, kar me je naučilo moči neverbalne komunikacije in mi pomagalo razviti metodo, pri kateri se angleščina poučuje v celoti v angleščini. Ta izkušnja me je okrepila v prepričanju, da je učenje skozi interakcijo in demonstracijo neverjetno učinkovito.

Ker sem se vedno trudil učiti samo z branjem, razumem moč učenja z delom. Ko so učitelji pokazali, namesto povedali, se je moje učenje dramatično izboljšalo. Ta osebna izkušnja me je pripeljala do sprejetja kinestetičnih učnih tehnik, vključevanja gibanja in praktičnih dejavnosti v svoje lekcije, da bi učencem pomagala učinkoviteje ponotranjiti koncepte.

Aprila 2023 sem uresničila svoje sanje o lastni učilnici in odprla vrata angleške učilnice Start Smart. Ta prostor mi je dal svobodo, da v celoti uresničim svojo vizijo kreativnega učenja, osredotočenega na študente. Začel sem z učenci, ki sem jih poučeval od doma, pa tudi s tistimi, ki so poleti obiskovali brezplačne ure, ki sem jih ponujal v lokalnem mladinskem centru. Svoje dolgoletne izkušnje in vire sem preoblikoval v strukturirane tečaje, ki združujejo učenje na podlagi igre s tradicionalnimi metodami, kar zagotavlja dobro zaokroženo izobraževanje.

Zdaj v svojem drugem letu Start Smart English še naprej raste. Ponosen sem, da sem obdržal vse študente iz prvega letnika in hkrati sprejel nove obraze v našo skupnost. Kar se je začelo kot majhna domača ordinacija, se je razvilo v uspešno šolo, zgrajeno na ustvarjalnosti, strasti in globoki predanosti pomaganju učencem do uspeha.


Start Smart English Učna metoda: privlačna, interaktivna in praktična

Pri Start Smart English verjamemo, da je najučinkovitejši način učenja jezika kombinacija interakcije, igre in praktičnih izkušenj v naravnem učnem okolju. Naša metoda združuje več na raziskavah temelječih izobraževalnih pristopov, da ustvari dinamično, poglobljeno izkušnjo v razredu, ki poskrbi za edinstven učni stil vsakega učenca. Tukaj je pogled na ključne metode, ki jih vključujemo, skupaj s pionirji, ki so jih razvili:

Učenje z igro (Froebel in Montessori)

Naše poučevanje se zgleduje po učnih metodah, ki temeljijo na igri, in jih je uvedel Friedrich Froebel, ki je pogosto priznan kot ustanovitelj vrtca. Froebel je menil, da je igra najvišja oblika učenja za majhne otroke, saj spodbuja ustvarjalnost, raziskovanje in interakcijo s svetom. Igro uporabljamo kot osrednji del poučevanja ESL, ker učencem omogoča naravno in prijetno učenje brez stresa ali pritiska formalnega poučevanja.

Prav tako se opiramo na izobraževalno filozofijo Marie Montessori, ki je zagovarjala učna okolja, osredotočena na otroka, kjer bi se lahko učenci učili skozi samousmerjeno igro in odkrivanje. Ta pristop podpira naravno radovednost učencev in jim daje svobodo, da se ukvarjajo z jezikom na način, ki se zdi intuitiven in smiseln.

Komunikativno poučevanje jezika (Hymes in Canale)

Metoda Start Smart English poudarja komunikacijsko poučevanje jezika (CLT), ki se osredotoča na interakcijo in komunikacijo kot glavna cilja učenja jezika. CLT, ki ga je razvil Dell Hymes in dodatno izpopolnil Michael Canale, študente spodbuja k uporabi jezika v kontekstih resničnega življenja, namesto da se osredotočajo zgolj na slovnico ali pisne vaje. To pomeni, da učenci pri naših urah sodelujejo v pogovorih, igranju vlog in interaktivnih dejavnostih, ki odražajo uporabo jezika v resničnem svetu.

Z osredotočanjem na komunikacijo učenci pridobijo samozavest pri govorjenju angleščine in razvijejo bolj naravno razumevanje uporabe jezika v vsakdanjih situacijah.

Skupni fizični odziv (Asher)

Drugi ključni element naše metode je popolni fizični odziv (TPR), tehnika poučevanja jezikov, ki jo je razvil James Asher. TPR združuje učenje jezika s fizičnim gibanjem, kar učencem pomaga učinkoviteje ponotranjiti novo besedišče in slovnico. S povezovanjem besed z dejanji si lahko učenci zapomnijo jezik prek mišičnega spomina, zaradi česar je učni proces bolj interaktiven in zabaven.

Na primer, v naših razredih se učenci lahko naučijo akcijskih besed, kot so “skoči”, “teci” ali “sedi”, tako da fizično izvajajo dejanja, ko slišijo besede, s čimer krepijo svoje razumevanje in zadrževanje.

Izkustveno učenje (Kolb)

Verjamemo, da je učenje skozi prakso eden najučinkovitejših načinov za pridobivanje novih veščin, zato vključujemo izkustveno učenje, metodo, ki jo je uvedel David Kolb. Kolbova teorija poudarja pomen praktičnih izkušenj v izobraževanju, kjer učenci aktivno sodelujejo z gradivom in razmišljajo o svojih izkušnjah.

Pri tečajih Start Smart English ustvarjamo priložnosti za študente, da komunicirajo z jezikom v kontekstih resničnega sveta, bodisi prek iger, igranja vlog ali praktičnih dejavnosti, kot je kuhanje ali ročno delo. Te izkušnje študentom pomagajo uporabiti naučeno na smiseln način in poglobiti svoje razumevanje angleščine skozi osebne izkušnje.

Naravni pristop (Krashen in Terrell)

Na našo metodo poučevanja vpliva tudi naravni pristop, ki sta ga razvila Stephen Krashen in Tracy Terrell. Ta pristop se osredotoča na zagotavljanje nizkega stresa, poglobljenega okolja, kjer so učenci izpostavljeni razumljivemu vnosu – jeziku, ki je le malo nad njihovo trenutno stopnjo razumevanja.

Verjamemo v ustvarjanje sproščenega, podpornega okolja, kjer lahko učenci postopoma gradijo svoje jezikovne sposobnosti brez strahu pred napakami. Z obkrožanjem učencev z govorjeno angleščino v vsakdanjih situacijah in zagotavljanjem, da razumejo večino slišanega, jim pomagamo pri usvajanju jezika na način, ki odraža, kako so se naučili svojega prvega jezika.

Kinestetično učenje (Gardner)

Ker razumemo, da ima vsak učenec edinstven stil učenja, vključujemo kinestetično učenje, kot ga opisuje Howard Gardner v svoji teoriji več inteligenc. Gardnerjevo delo poudarja, da se nekateri učenci najbolje učijo z gibanjem in fizičnimi aktivnostmi.

V naši učilnici vključujemo dejavnosti, ki temeljijo na gibanju, od iger do ustvarjalnih nalog, da kinestetičnim učencem pomagamo učinkoviteje absorbirati jezik. Ta praktičen pristop ohranja študente angažirane in zagotavlja, da so poskrbljeni za vse učne stile.


Zakaj so majhni razredi ključni za učenje angleščine?

Pri Start Smart English smo določili omejitev razreda na 8 študentov. Ta odločitev temelji na raziskavi, ki kaže, da je majhen razred ključnega pomena za učinkovito usvajanje jezika, zlasti kadar pouk v celoti poteka v angleščini. Evo, zakaj naša majhna, poglobljena učilnica ponuja najboljše pogoje za učenje:

Maksimalna interakcija in komunikacija

Pridobivanje jezika uspeva z interakcijo. Po raziskavi Mackey in Gass (2006) je pogosta in smiselna interakcija eden najbolj kritičnih dejavnikov pri učenju drugega jezika. V majhnih razredih imajo učenci več priložnosti govoriti, postavljati vprašanja in sodelovati v resničnih pogovorih v angleščini. S samo 8 učenci na razred pridejo vsi na vrsto, da aktivno sodelujejo in vadijo govorjenje, kar zagotavlja, da je vsak učenec vključen.

Prilagojena pozornost in povratne informacije

V popolnoma poglobljeni angleški učilnici učenci pogosto potrebujejo dodatno podporo, da zagotovijo, da razumejo navodila in vsebino lekcije. Majhni razredi omogočajo prilagojeno pozornost in raziskava Lightbown in Spada (2013) kaže, da so individualizirane povratne informacije bistvene za pomoč učencem jezikov pri napredovanju. V razredu 8 lahko pozorno spremljam razumevanje vsakega učenca in posredujem takojšnjo razjasnitev ter zagotovim, da nihče ne zaostane.

Zmanjšana anksioznost in večja samozavest

Za mnoge učence se poglobitev v nov jezik lahko zdi zastrašujoča, zlasti v večjih skupinah, kjer morda oklevajo govoriti. Ur (1996) je ugotovil, da manjši razredi (približno 8–10 učencev) ustvarjajo udobnejše, manj zastrašujoče okolje, zaradi česar so učenci bolj pripravljeni tvegati z jezikom. Ko se učenci počutijo varne pri delanju napak, pridobijo samozavest, kar je ključnega pomena za izboljšanje njihovih govornih sposobnosti in sposobnosti razumevanja.

Podporno poglobljeno okolje

V naših razredih je angleščina edini jezik, ki se govori. Poglobljeno učenje jezikov je lahko izziv, zlasti za začetnike, vendar majhne velikosti razredov olajšajo upravljanje. Raziskava Krashena (1982) poudarja pomen vnosa in interakcije v jeziku, ki ga učenci lahko razumejo. V manjših skupinah lahko prilagodim tempo in raven poučevanja, da zagotovim, da vsak učenec prejme pravo količino podpore, medtem ko krmarijo v popolnoma angleško govorečem okolju.

Večje možnosti za prakso

V večjih razredih imajo učenci pogosto manj časa za vadbo govora ali za individualno pozornost učitelja. Študije, kot je Tennessee STAR Project (1985-1989), so pokazale, da manjši razredi bistveno izboljšajo akademske rezultate, saj omogočajo bolj prilagojeno poučevanje. Zlasti pri učenju jezikov je več priložnosti za vadbo govora in poslušanja neposredno povezano s hitrejšim napredkom.

Z omejevanjem velikosti naših razredov na 8 učencev ustvarjamo osredotočeno, interaktivno in podporno okolje, kjer lahko učenci uspevajo. Z več govornimi priložnostmi, prilagojenimi povratnimi informacijami in popolnoma poglobljeno izkušnjo angleščine si naši učenci hitreje in učinkoviteje pridobijo samozavest ter izboljšajo svoje jezikovne sposobnosti.


Pogosto zastavljena vprašanja (FAQ)

Ali morajo učenci govoriti angleško, preden se pridružijo?
Ne, študenti ne potrebujejo predznanja angleščine, da se pridružijo. Naši tečaji so namenjeni vsem nivojem, od absolutnih začetnikov do naprednejših učencev. Uporabljamo interaktivne in poglobljene metode, da študentom pomagamo naravno osvojiti angleščino, ne glede na njihovo izhodišče.

Kaj lahko pričakujem v tipični lekciji?
Pri vsaki učni uri se učenci vključijo v različne dejavnosti, namenjene spodbujanju govornih, poslušalnih, bralnih in pisnih spretnosti. Uporabljamo igre, igro vlog, praktične dejavnosti in pripovedovanje zgodb, da ustvarimo dinamično učno okolje. Naš cilj je narediti učenje zabavno in interaktivno, tako da učenci vedno aktivno sodelujejo in se ukvarjajo z uporabo angleščine.

Zakaj je velikost razreda omejena na 8 učencev?
Naš majhen razred omogoča prilagojeno pozornost, kar zagotavlja, da ima vsak učenec priložnost govoriti, sodelovati in prejemati povratne informacije. Majhni razredi spodbujajo tudi bolj intimno, sproščeno vzdušje, ki je bistvenega pomena za krepitev samozavesti pri govorjenju angleščine – še posebej v poglobljenem okolju, kjer se govori samo angleško.

Kako poučujete angleščino študente različnih stopenj znanja?
Pouk diferenciramo tako, da ustreza potrebam vsakega učenca. Dejavnosti so zasnovane tako, da so prilagodljive, tako da bodo učenec le začel učiti angleščino ali je naprednejši, se bodo zanj zdele lekcije zanimive in primerno zahtevne. S skupinskim delom in aktivnostmi v parih spodbujamo tudi sodelovanje med učenci različnih stopenj, kar spodbuja medvrstniško učenje.

Katere starostne skupine poučujete?
Ponujamo tečaje za različne starostne skupine, od majhnih otrok do najstnikov. Vsak tečaj je prilagojen razvojnim in jezikovnim potrebam določene starostne skupine, kar zagotavlja, da so lekcije starosti primerne in učinkovite.

Kako ravnate z otroki, ki so sramežljivi ali oklevajo govoriti angleško?
Zavedamo se, da so lahko nekateri učenci sramežljivi ali nervozni, ko se učijo novega jezika, zlasti v okolju, ki se poglobi v angleščino. Naš majhen razred in podporni pristop, ki temelji na igri, pomagata ustvariti vzdušje nizkega pritiska, kjer se učenci počutijo varne, da tvegajo. Spodbujamo sodelovanje z zabavnimi, interaktivnimi dejavnostmi, ki učencem omogočajo, da postopoma gradijo samozavest pri govorjenju angleščine.

Koliko domačih nalog lahko učenci pričakujejo?
Verjamemo v krepitev učenja zunaj učilnice, vendar se zavedamo tudi pomena ravnovesja. Učencem ne dajemo domačih nalog, priporočamo pa vadbo besedišča v resničnih situacijah ali pa da si učenci ogledajo svojo najljubšo oddajo v angleškem jeziku.

Kako merite napredek učencev?
Spremljamo napredek vsakega študenta s stalnim ocenjevanjem, opazovanjem in sodelovanjem pri razrednih dejavnostih. Učenci prejemajo redne povratne informacije, starši pa so obveščeni o razvoju svojega otroka. Namesto da bi se zanašali na formalne teste, se osredotočamo na praktično, vsakodnevno rabo angleščine in osebno rast jezikovnih sposobnosti.

Ali ponujate poskusne ure?
ja! Nove študente spodbujamo, da preizkusijo lekcijo. To jim daje priložnost, da izkusijo naš slog poučevanja in učno okolje, preden se zavežejo tečaju. Plačate le, če se odločite za prijavo na tečaj.

Kako vpišem otroka v tečaj?
Vpis vašega otroka je preprost! Prijavite se lahko prek naše spletne strani, nas kontaktirate neposredno po telefonu ali e-pošti ali se dogovorite za obisk naše učilnice. Z veseljem odgovorimo na vsa vprašanja in vas vodimo skozi postopek vpisa.


English Unlocks Their Future

We apologize at Start Smart English for this pop-up.

By law, we have to inform you that while browsing our webpage, cookies will be used. We and selected third parties (Google) use cookies or similar technologies for technical purposes and, with your consent, for other purposes as specified in the Privacy Policy.

You can freely give, deny, or withdraw your consent at any time.